Email marketing je mocný nástroj, proto jej mám velice rád ve svém affiliate podnikání. Díky email marketingu mohu získávat konverze poměrně snadno, ovšem je potřeba celý proces nastavit a vyladit. Nezbytnou součástí je samozřejmě tvorba obsahu a emailů.

Automatické kampaně

Jde o mojí nejoblíbenější část v email marketingu. Pomocí automatických kampaní můžu vytvářet cesty zákazníka.

Praktický příklad – magazín o kávě

Mám webovou stránku, kde recenzuji kávovary. Na viditelné místo na webové stránce umístím emailový formulář “Víte, jak připravit nejlepší kávu? Krok po kroku do vašeho emailu”. Návštěvník zadá email a tím se spustí automatická kampaň Jak připravit kávu.

Mám připraveno 5 emailů a každý se věnuje jednomu kroku přípravy kávy. Následujících 5 dní dostává můj odběratel vždy jeden email o tvorbě kávy. A v určitém kroku doporučím emailu eshop s konkrétním druhem kávy, který je vynikající. Následně mi přijdou nějaké konverze.

Proč nekupovat databázi kontaktů

Spolehlivě v internetových vodách najdete prodejce emailových kontaktů. Nekupujte ani se o to nezajímejte. Je to ztráta dobrého jména, času a samozřejmě také financí, které můžete utratit daleko smysluplněji.

Proč nekupovat databázi

  • nebudete mít souhlas k zasílání emailů
  • kontakty často jsou zastaralé a nefunkční (vysoká nedoručitelnost)
  • většina příjemců označí email jako SPAM (zhorší doručitelnost)
  • kontakty nejsou relevantní k vašemu tématu (velké % lidí vaše téma absolutně nezajímá tzn. nikdy nenakoupí)
  • budete posílat SPAM – což není legální

Jak získat kontakty do vaší emailové databáze

Výše jste se mohli dočíst, proč kontakty nekupovat, ale budovat databázi, kde budete třídit uživatele podle jejich zájmu. Pokud někdo pochází z webové stránky o kávě, tak budete mít segment “Káva” a z webu o dovolené v Řecku “Řecko”. Budete těmto skupinám posílat pouze relevantní emaily, které souvisí s tématem.

Jak získat návštěvníkův email

Musíte mít hodnotný obsah, který můžete návštěvníkovi nabídnout. Následně nalákáte vašeho čtenáře na hodnotný obsah, ten zadá svůj email a díky automatické kampani jej obdrží během pár minut do své emailové schránky.

Který nástroj použít na Email Marketing


Přidáno 0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Podobné příspěvky

Nástroje

SmartEmailing

SmartEmailing je český nástroj, který vám pomůže automatizovat podnikání. Jde o nástroj, který se orientuje na email marketing. Tedy rozesílka na vaší emailovou databázi. Velkou výhodou je, že můžete vytvářet automatizované kampaně a cesty zákazníka. Číst příspěvek

Email marketing

Mautic – nástroj na email marketing

Nástrojů na Email marketing existuje mnoho, ale Mautic je podstatně jiný. Mautic je vyvíjen jako Open Source, takže si jej zdarma stáhnete, nainstalujete na server a samozřejmě nakonfigurujete (není to snadné jako instalace WordPressu). Co Číst příspěvek

Facebook

Používáte sdílecí tlačítka na vašem affiliate webu?

Sdílení je důležité, jelikož představuje návštěvnost, kterou generují sami návštěvníci vašeho affiliate webu. Ovšem nemusíte sdílecí tlačítka používat na všech webech, jelikož někam se zkrátka nehodí a nebo mohou uživatele “defocusovat” a on neudělá vyžadovanou Číst příspěvek